Tjenare!

Nu är jag äntligen tillbaka!! Är hemma hos Vanessa just, ska sova här ikväll!
Idag har vi varit på stan, köpte lite småsaker som jag visar i ett annat inlägg. Åkte in till stan med min familj, började med ett besök på en gullig pälaffär. Köpte en del fina pärlor till ett armband jag ska göra. Sedan träffade jag Vanessa, vi gick på stan och avslutade med en sen lunch på Jensens. Efter att vi kom hem har vi gjort lite allt möjligt, tagit bilder, käkat pizza och bara chillat, hehe. Just nu sitter vi och kollar på natt på museet 2, inte världens bästa film dirket menmen. Denna vecka har det inte hänt så mycket speciellt, haft en del plugg och sen träningar och varit i stallet. Ramlade av Kiara för första gången i måndags, hon var huuur överladdad som helst och reagerade på minsta lilla ljud. Men ser fram emot nästa vecka, har nämligen prao då! Ska prao på ett ställe som forskar om typ psykiatri och sånt! Sedan är det en vecka i skolan och efter det mer än en veckas lov, gött!! Men kommer ha hur mycket plugg som helst. Nu ska jag sluta babbla, ha en bra kväll!
/ Izabellla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0