@ the bus

Tjenare!
Sitter på bussen på väg hem nu, har ca 50 minuters bussresa framför mig. Det suger att bo långt ifrån sin bästa vän... Men men, får underhålla mig med min iPhone. Vi gick upp strax efter tio imorse, åt frukost länge och fick sedan rusa till kyrkan för att hinna till gudstjänsten. Idag har vi inte gjort så mycket speciellt, kollat på vampire diaries, bakat och fixat med bloggen, dock är det lite kvar! Har skrivit en del tidsinställda för veckan, så håll utkik. Är taggad för en vecka med bra update! Imorgon är det första dagen på praon, börjar halv tio, riktigt skönt. Efter det ska jag ut till Landvetter och rida fina lilla Kiara i skogen. Ha en bra kväll!

En bild från när jag var ute och red i torsdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0