Söndag

Hej !
Idag har det inte hänt så mycket speciellt, har varit lite depp för att min dator inte har funkat. Testade om den funkade igår, bara för att försöka rädda bilderna. Det visade sig att jag hade ca 9 000 bilder på datorn, så måste skaffa en bra hårddisk först. Sen stängde den av sig igen och varnade för krasch typ. Har nog inte förens nu förstått hur mycket alla de bilderna betyder för mig. Har haft datorn i kanske 5 år, och har ännu äldre bilder där med. Men hoppas på att det löser sig snart. Eftersom min lillasysters dator också har gått sönder har jag ingen dator alls hemma just nu. Tack och lov har jag spotify premium och kan koppla in mobilen till mina högtalare, klarar mig inte utan musik! Har många blogginlägg på g, men inte så kul att blogga från mobilen.

Idag har jag i alla fall städat mina rum, plugga till mitt engelska prov jag har imorgon ( fonetik måste vara något av det jobbigaste och tråkigaste som finns!), varit ute med min syster och byggt snögubbe. Nu på eftermiddagen var jag hos min farmor och farfar och åt middag. De är från Kroatien, så får alltid så god mat hos dem som inte är så "svensk".

Nu ska jag ut och gå promenad med min mamma och sedan lägga mig i tid för att orka med ännu en skolvecka.
/ Izabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0