Presentation

Får väll ta och berätta lite om mig själv, även fast jag är väldigt dålig på det...
Jag heter Izabella och fyller 15 i mars. Bor i Mölnlycke, strax utanför Göteborg. Går på en skola inne i stan.
Vad mer finns det att säga? Säkert massor, men det är ju så svårt att komma på !
Har spelat tennis sedan jag var 6-7 år och håller fortfarande på, tycker det är skitkul men hinner tyvärr inte med mer än en gång i veckan. Rider även en söt ponny vid namn Kiara, älskar att få byta ut stan mot en stund på hästryggen i skogen eller ett ordentligt pass i ridhuset. Men min blogg kommer iinte
Får väll ta och berätta lite om mig själv, även fast jag är väldigt dålig på det...
Jag heter Izabella och fyller 15 i mars. Bor i Mölnlycke, strax utanför Göteborg. Går på en skola inne i stan.
Vad mer finns det att säga? Säkert massor, men det är ju så svårt att komma på !
Har spelat tennis sedan jag var 6-7 år och håller fortfarande på, tycker det är skitkul men hinner tyvärr inte med mer än en gång i veckan. Rider även en söt ponny vid namn Kiara, älskar att få byta ut stan mot en stund på hästryggen i skogen eller ett ordentligt pass i ridhuset. Men min blogg kommer inte handla om hästar, utan det blir lite blandat som t.ex. min vardag, musik, outfits och massor av annat! Älskar att resa och se nya platser, träffa nya männiksor, och umgås med mina vänner och familj. Tycker det är skit häftigt med människor som verkligen brinner för något och gör allt för att uppfylla sina drömmar samt går sin egen väg! Ja, det var en kort presentation om mig, undar ni om något eller vill att jag ska skriva om något speciellt, så är det bara att fråga !!
En bild på mig och en av mina närmsta vänner, världens bästa Vanessa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Söt bild bellis! :)

2012-01-18 @ 20:01:19
URL: http://eliemm.blogg.se/
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN HAR DU SKAFFAT BLOGG!!!<3 Det gjorde min dag bella;)

2012-01-19 @ 00:07:48
URL: http://idalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0