Happy!

Hur svårt ska det vara att börja ett blogginlägg egentligen ?! Blir ju alltid så tråkigt! Hej på er iaf!

Kom hem från praon för en stund sedan, är faktiskt lite trött nu. Blev lite längre dag idag än igår, jag har haft saker att göra hela tiden och lärt mig en massor. Tror faktiskt att det hade varit svårt att hitta ett mer intressant och inspirerande ställe så jag är verkligen nöjd. Idag har jag gjort allt möjligt, har även haft ett eget rum, supersnyggt med utsikt över Kungsgatan, snacka om toppenläge!

Lunchade med Ida idag med. Vi var på pizza hut, och shit vad mätta vi var efter deras buffé, men gott var det. Är på riktigt bra humör, så får väl passa på att ta tag i alla skol uppgifter jag har denna vecka! Typiskt att vi får extra mycket när vi inte ens ska vara i skolan på hela veckan ( är van vid att ha tid till mina "läxor" i skolan).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0