Söndag

Hello !!
Underbart att det äntligen är helg! Ska ytnjuttna helgen till att få saker gjort, har den del skolarbete som jag inte orkat ta tag i under veckan samt så ska mitt rum städas, tråååkigt!! Sitter äntligen vid en dator igen så jag ska också passa på att blogga ordentligt, har massa inlägg på G och känner mig jättetaggad. Min blogg.se app har inte funkat på hela veckan, supertrist! Slutade senare igår, var nämligen iväg på disputation och det var massa skulle fixas innan och runtomkring. Kom till kontoret, fixade taxi till centralen och lite annat samt han med morgonfika sedan satte vi oss i bilen och åkte iväg till stället där disputiationen skulle hållas. Där skulle lokalen fixas, mat och dricka ställas fram och hålla koll på tågtider från Stockholm, eftersom det var folk som skulle komma ner och vara med men hade problem med tåget. Det var faktikst intressant att höra på själva disputationen men det tog lång tid. Sen åkte jag hem, kom hem vid halv 6 och gjorde inget speciellt faktiskt.

Nu ska jag sätta igång och göra en powerpoint, hörs senare!

/Izabella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0