This summer...

... åker jag till Kroatien!!! Längtar hur mycket som helst, ska bli sååå himla kul! Har varit där ca 4 gånger innnan, tror jag? Men det var några år sedan nu så jag ser verkligen fram mot det. Stället vi ska åka till heter Pula, där de flesta av mina släktningar i Kroatien bor, ser fram emot att få träffa dem igen. Vi brukar bo hos min pappas kusin i deras fina lägenhet men de var tyvärr redan fullbokade så det blir faktiskt hotell denna gången, men även några dagar hos min farmors bror på landet. Det blir till att bila ner, vilket jag älskar! Hotellet ska vi bo på i två veckor, och hos släktingarna får vi se hur lång tid det blir, men vi är borta i  ca 3 veckor iallafall. Längtar!!

Några bilder på hotellet, inte så bra men ändå. Ca 10 min bort ligger min favorit strand.










Ska ni åka någon stans i sommar? Vilket är ert absoluta favoritresemål?

/Izabella

Kommentarer
Postat av: Alessia

HEj

jag ska också åka ditt!! <3

2012-02-06 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0