I min väska..

Dags för dag två på listan! Dessa grejer hänger nästan alltid med i min väska. Går inte ofta utan väska, känns tomt då, hehe. (;



Klarar mig inte utan tuggumi så det är en självklarhet i väskan, även urbanears+mobil med spotify är ett måste. Nycklar med nyckelring från Alessi (köpt i paris), plånbok, pennfack från ordning och reda (ROOOSA!!). Hatar att gå med tovigt hår och torra händer, så borte och handkräm ska finnas i väskan. Minst ett läppglans från Lancôme hittar du alltid i min väska, favoriterna är Marsmallows och Pêche.

/Izabella

Kommentarer
Postat av: jessika

Var gärna med och tävla i min blogg :-) kram

2012-02-09 @ 09:28:21
URL: http://jessika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0