Det visste du inte om mig...

- Tycker det är skitjobbigt med folk som ska vara negativa mot allt och alla. Stör mig jättemycket på sånt!!

- Jag älskar att läsa, men tycker jag inte en bok är spännande eller bra klarar jag knappt av att läsa ett kapitel. Som att kolla på film, fast bättre!

- Jag har släkt i Kroatien.

- Bor i Göteborg, men tycker att Stockholm är tusen gånger roligare och finare stad. Skulle gäran flytta dit.

- Jag har ett helt våningsplan för mig själv, men egen hall+ingång, badrum, arbetsrum och vardagsrum! Trivs verkligen i vårat hus!

- När jag blir stor vill jag bli advokat, helt klart mitt drömmjobb!

- Önskar att jag gick i nian nu och fick gå ut grundskolan, längtar efter att få börja i gymnasiet. (Vet redan vilken skola jag vill gå på faktiskt).

- Klarar mig inte utan musik!! Lyssnar på musik hela tiden i stort sett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0